13-100 Nidzica, ul. Barke 3, tel. (89) 625 22 30, e-mail: zespol-szkol-2-nidzica@wp.pl

PROJEKTY GIMNAZJALNE - ZREALIZOWANE 2012/2013

Tabliczka mnożenia inaczej...

Uczniowie lasy 3d Staś, Sara, Paulina podjęli się nauczenia tabliczki mnożenia bardziej „opornych” młodszych kolegów i koleżanki. Uczniów klas młodszych wytypowali nauczyciele klasy III szkoły podstawowej. Trzy grupy młodzieży pracowały z dzieciakami przez trzy tygodnie. Następnie zaprezentowali efekty swojej pracy. W czasie prezentacji nauczyli również zebranych gości innych sposobów mnożenia. Nie taka matematyka straszna jak ją malują. ...:::GALERIA ZDJĘĆ:::...

Co jem i za ile?

Uczniowie klasy 2a zajęli się tym co jemy. Nie dość, że pokazali nasze złe nawyki dotyczące jedzenie, to na dodatek przeliczyli ile tracimy na „truciznę” pieniędzy. Po przeprowadzonej wśród rówieśników ankiecie wszystko zostało skrupulatnie przeliczone. Wyniki zdziwiły nawet rodziców.

Co powinienem jeść i za ile?

W związku z akcją dotyczącą zdrowego odżywiania, uczniowie na podstawie piramidy żywienia opracowali menu na cały tydzień dla przeciętnego gimnazjalisty. Nie miałoby to wielkiego sensu, gdyż takich menu można znaleźć dużo w Internecie, sukces ich polegał na tym, że policzyli koszt każdego posiłku z zaznaczeniem w którym sklepie znajdującym się w naszej miejscowości taki produkt można kupić najtaniej. Dziewczyny przygotowały również grę dydaktyczną. ...:::GALERIA ZDJĘĆ:::...

Czy uczniowie ZS Nr 2 mają zainteresowania i pasje?

Każdy Ma swoje pasje. Uczniowie klasy 2a postanowili poznać zainteresowania i pasje swoich kolegów ze szkoły. Po przeprowadzeniu ankiety, dokonali analizy i wyniki umieścili na wykresie. Okazało się, że ich koledzy mają bardzo różnorodne pasje, które starają się rozwijać. ...:::GALERIA ZDJĘĆ:::...

Może własności trójkątów i czworokątów są inne w innym języku?

Uczniowie klasy 1 c gimnazjum jako klasa z  innowacją pedagogiczną miała za zadanie przygotować wiadomości dotyczące figur geometrycznych w języku angielskim. W czasie prezentacji okazało się, że wszystkie własności figur są takie same pomimo tego, że zmienił się język.